הכי חם שיש
Home << אתרי היכרויות << בג'יי דייט אתר היכרויות באינטרנט – לא מאמינים באינטרנט
בג'יי דייט אתר היכרויות באינטרנט – לא מאמינים באינטרנט

בג'יי דייט אתר היכרויות באינטרנט – לא מאמינים באינטרנט

אנחנו חיים במדינת ישראל, לטוב ולרע. יש כאן הרבה דברים טובים אבל עליהם הפעם לא נדבר. מה רע אתם בטח שואלים, עולם השירותים, כלומר שירות לקוחות וכו' זו נקודה די כואבת ולא ממש מוצלחת בארץ הקודש ועולם המסחר באינטרנט בישראל לא חף מהבעיות האלו.

בסך הכל רציתי להפסיק את המנוי בג'יי דייט

אז לא, אין לי בשורות טובות אני לא מתחתן, לא גם לא נמצא במערכת יחסית שהולכת בצעדים בטוחים לכיוון החופה, אבל ג'יי דייט, אחרי תקופה ארוכה למדי יש להודות, כבר לא מספק לי אישית את הסחורה.

אז החלטתי לעשות מעשה ולהפסיק את המנוי בג'יי דייט.

חיפוש רגיל של בן אנוש נורמאלי באתר לא הוביל אותי לשום תוצאה או לינק שאומר – "אם ברצונך להפסיק את המנוי לחץ כאן" או אפילו – "אם ברצונך להודיע לנו על הפסקת המנוי אנא …", מה שכן מצאתי די בקלות זה את כפתורי השדרוג:

ג'יי דייט הפסקת מנוי לא באינטרנט

ובאמת, אני לא חושב שג'יי דייט צריכים לפעול בניגוד לחושים המסחריים שלהם ולגרום למצב שהם פוגעים לעצמם ברווחיות אבל, הגינות היא גם חלק מהמשחק באינטרנט וג'יי דייט, שהיא אמנם חלק מקבוצה בין לאומית של מסחר באינטרנט (כן כשכסף נכנס לקופה זה נחשב "מסחר"), צריכה לדעתי לאמץ סטנדרטים כאלה.

יגידו כמובן שהלינק ל"צור קשר" הוא ברור וקל לאיתור וזה די נכון. אבל גם אחרי שמצאתם את הלינק ליצור קשר, בשדות של הנושאים לפניה חסר שדה אחד שאני מניח שהוא פופולארי יותר ממה שנדמה לכם, כן אני מדבר על – הפסקת מנוי. במקום תוכלו למצוא את הדבר הקרוב ביותר, כן ניחשתם נכון – "רכישת מנוי ותשלומים".

לפחות עד עכשיו בתהליך אנחנו נמצאים בעולם האינטרנט. אותו עולם מסתורי ונחמד שאנחנו נהנים להיות בו כי הוא חוסך לנו כל כך הרבה טרחה והתנהלות במדיות שכבר עברו מהעולם ונמצאות רק במשרדי ממשלה, בנקים ומשרדי עורכי דין.

שלחתי מייל וביקשתי את הפסקת המנוי. זה היה בשישי לפני הצהריים, אני מודה לא השעה הכי טובה למשלוח מיילים בישראל ומה גם שכתוב במפורש ששירות הלקוחות פועל עד השעה 15:00 שזה יפה בפני עצמו.

לא רק שעובדים ביום שישי גם קיבלתי תשובה תוך מספר שעות, ליתר דיוק בשעה 15:40 (אחרי שעות פעילות שירות הלקוחות ככה שאי אפשר להתקשר). וזו לשון התשובה:

שלום רב,
בהמשך לפנייתך בנושא ביטול חידוש המנוי, עליך לפנות אלינו באחד מהאמצעים הבאים:
בטלפון- על ידי שיחה למוקד שירות הלקוחות.
בכתב- בדואר רשום לכתובת החברה  בצירוף מס' חבר/ אימייל באתר ומס' טלפון,
בפקס- על ידי שליחת פקס למוקד שירות הלקוחות בצירוף מס' חבר/ אימייל באתר ומס' טלפון.

תודה רבה על תשומת הלב והזמן שהשקעת.
ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות בטלפון 09-9701710
בימי א' בין השעות 9:00 ועד 22:00
בימים ב' עד ה' בין השעות 9:00 ועד 21:00
ביום שישי בין השעות   9:00ועד 15:00
וביום שבת בין השעות 16:00 ועד 21:00.

פקס: 09-9510726
כתובת לשליחת מכתב :ת.ד 12536 א.ת הרצליה פיתוח מיקוד 46733

בברכה,

מוקד שרות לקוחות
www.JDate.co.il
JDate- בקרוב אצלכם!

בירוקרטיה בהתנתקות מ ג'יידייט

בסך הכל רציתי להתנתק דרך האינטרנט

גבירותי ורבותי – "דואר רשום"!

נדהמתי, כדי לבטל מנוי לאתר אינטרנט אני צריך לשלוח מכתב "בדואר רשום", רגע רגע אני אחזור על זה למי שלא הבין – "דואר רשום" – כן כן זה שצריך ללכת בשבילו לסניף דואר, לקחת מספר, לחכות בתור הנוראי, לעמוד מול הפקידה, למלא פרטים, להדביק מדבקה לשלם על המשלוח! של המכתב בדואר רשום!!

גברת תעני זה אני

אבל אני לא בסדר, למה אני כועס, הרי נתנו לי עוד שתי אפשרויות. הראשונה ובאמת הסבירה ביותר היא שיחה לשירות הלקוחות. נכון, קצר ולעניין, שיחה אחת והכל נגמר, כמו עם פלסתר. לא רוצה לדבר עם אף אחד ולבקש להפסיק מנוי לאתר היכרויות עוד חסר לי שינסו לשכנע אותי לא לסגור את המנוי או לקנות משהו אחר. מאחר וזו הייתה האופציה הסבירה ביותר, התקשרתי למוקד שירות הלקוחות לבטל. בשיחה התבקשתי לתת כתובת מגורים לזיהוי (לא הייתי קורא לזה זיהוי מהמדרגה הראשונה). בתשובה לשאלה שלי ללמה לא יכולתי להתנתק באתר, אמרו לי שפעם היו בעיות עם זה, חברים שביקשו להתנתק לא התנתקו והיו עם זה בעיות, כך אמרה לי הנציגה. כמובן שזו לא תשובה מספקת משירות שניתן באינטרנט, כי הכל אפשר היה גם לפתור באתר.

פקססי לי את רצונותיך

האפשרות השלישית, היא מעט טובה יותר מאשר תקופת האבן של הדואר הרשום, כאן מכוונים באתר ההיכרויות האינטרנטי למדיה מעט יותר מתקדמת בערך מתקופת ימי הביניים והיא "הפקס". אז ככה, אין לי פקס ואני לא מכיר אף אחר שיש לו פקס בבית. תאמינו או לא אבל במשרד שאני עובד בו אין פקס, אבל זו לא אשמתנו שאנחנו לא מתקדמים, כי אנחנו רק עובדים באינטרנט וליתר דיוק במסחר באינטרנט.

אפשר לחשוב שג'יי דייט זה בכלל לא אתר אינטרנט

אני עובד באינטרנט, קונה באינטרנט ומכיר בחורות באינטרנט. מעולם לא התבקשתי להעביר שום דבר פיזי כדי לקבל שירות אינטרנטי או כדי להפסיק שירות שכזה. ואם כן, את התקשורת עשיתי במייל, בדיוק אותו מייל כמו זה שביקשתי באמצעותו להפסיק את המנוי. לא ברור למה זה לא מספיק לג'יי דייט, הרי אפשר להעביר בדיוק את אותם הפרטים במייל וזה לא יותר או פחות מאובטח מפקס ובוודאי שאינו מעיד יותר או פחות על זהות השולח של הבקשה, בקיצור זה פשוט קשקוש מוחלט.

קחו דוגמא, PayPal שירות שלוקח ממני כספים, מעביר כספים לפי הוראותיי ומקבלת כספים בשבילי מעולם לא דיברו איתי ומעולם לא שלחתי להם כל זיהוי מיוחד, ותראו מה זה, החבר'ה האלה הקימו חברה די מוצלחת בלי בעיות מיוחדות.

גם אם זו לא המטרה העיקרית של ג'יי דייט, הרעיון הוא להתיש, להפוך את ההתנתקות לקשה יותר. למה אי אפשר היה לסיים את ההתקשרות באותו המייל ששלחתי? היו בו את כל הפרטים המזהים שלי. מה היה קורה אם האקר היה סוגר לי את המנוי בזדון, וואו בדיוק יומיים הייתי בלי אפשרות לשלוח הודעות, באמת מצב איום ונורא.

לסיכום

אז עזבו אותי בשקט ג'יי דייט, אני ארים טלפון בכניעה ולא אשלם לכם לעולם יותר. יש מלא אתרים חינמיים היום שעושים את אותה העבודה.

One comment

  1. jdate אתר מחורבן ושירות גרוע (לא קיים)

    אין אפשרות לבטל חידוש מנוי דרך האתר. בטלפון יש תקליט קבוע שאומר "להתקשר בשעות הפעילות" בלי לציין מה הן אותן שעות ובלי קשר לשעה שבה מתקשרים (בוקר/צהריים/ערב). לא עונים למייל שמבקש להתנתק.

    האופציה האחרונה שנשארה לי זו הכחשת עסקה דרך חברת האשראי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*