הכי חם שיש
Home << יחסים << ואז היא אמרה שהפרופיל שלה בפייסבוק בכלל לא מייצג
ואז היא אמרה שהפרופיל שלה בפייסבוק בכלל לא מייצג

ואז היא אמרה שהפרופיל שלה בפייסבוק בכלל לא מייצג

דייתינג און ליין פרופיל פייסבוקכחלק בלתי נפרד ממטוטלת ההיכרויות און ליין (ולא משנה אם יוזם ההיכרות הוא אדם בשר ודם שמכיר את שניכם) יגיע השלב שבו תעבור מערכת היחסים הטריה לפסים אינטימיים יותר, אני כמובן מתכוון לפייסבוק.

עכשיו, אישית אין לי שום התנגדות לעבור לפייסבוק. עברתי את השלב בחיים שיש לי במה להתבייש או להיות מובך והאמת אין לי שום תחושה של חדירה לפרטיות כשאנשים צופים לי בפרופיל ובתמונות הפרטיות שלי רחמנא לצלן. אני גם מעדיף לעבור לפייסבוק שהצ'ט שלו (זה הרי לא באמת תיבת הודעות שם) נוח בהרבה מזה של אתרי ההיכרויות למיניהם.

אני גם מוכן להבין ולקבל שישנם אנשים שממש חרדים ל"אוצרות" שיש להם שם וחוסמים בפרופיל שלהם כל דבר אפשרי, באמת בכיף שיהיה לכם.

אני והיא התחלנו להתכתב (בווטסאפ, סמס או באתר היכרויות) …

היא מצידה עושה הכל כדי להתחמק מלתת לי את הפרופיל, אנחנו כבר מדברים בטלפון והיא עדיין מנווטת באלגנטיות את השיחה מהאתר הכחול (ולבן). אבל חתול אשפתות תל אביבי ממולח שכמוני, חייב לראות לך ת'פייסבוק. אני לא אוותר לך.

ואז היא אמרה שהפרופיל שלה בפייסבוק בכלל לא מייצג …

פרופיל פייסבוק להיכרויות ברשת - דייטינג גורוואני אומר, הכי מייצג שיש! לביישנים יש פרופיל ביישן, לבליינים יש מלא תמונות ממועדונים, לסטלנים אין כוח להעלות תמונות. לרוחניים יש סטטוסים של קלישאות שחוקות ומרוממות רוח, לאוהבי בעלי החיים יש מלא תמונות של בעלי חיים שדרושים אימוץ ושלא נתחיל לדבר על הטבעונים.

לנשואים יש תמונות של הילדים ומבצעים של סופר פארם שלושה חיתולים בעשר, למוחצנים אלפי תמונות למופנמים הרבה פחות. לביישנים יש פרופיל מבויש ולאמיצים יש פרופיל אמיץ!

ל"שווים" יש פרופיל לא ערוך ול"פשוטי העם" יש פרופיל מהונדס. כן כן, פרופיל מהונדס זה פרופיל שכל תמונה שהועלתה אליו נבחרה בקפידה וקיבלה פילטר מתאים. יש רק זוויות מחמיאות ומעולם לא נראה איך צד שמאל של אותו הפנומן נראה (או ימין זה ממש לא משנה). ורואים את זה, זה זועק מקילומטרים!

אז הוא כן מייצג ורוב הסיכויים שאני לא אפגש אתך לפני שאני רואה אותו. אם אני מגלה את כל הקלפים אז גם את. אם אני לא מתבייש אז גם את. הוא חלק ממך ומייצג אותך ואם הוא כל כך מהונדס זו הבעיה שלך. רק אל תגידי לי שזה לא מייצג.

אם אתם חושבים אחרת, אני אשמח לשמוע

Image: Stuart Miler / FreeDigitalPhotos.net

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*