הכי חם שיש
Home << יחסים << רווקות זה עסק יקר
רווקות זה עסק יקר

רווקות זה עסק יקר

רווקות זה עסק יקר - דייטינג גורויוקר המחיה, כולם מדברים על יוקר המחיה. אני קורא כתבות שמתארות משפחות צעירות שמתקשות לגמור את החודש שלא לדבר על לחסוך את הכסף שדרוש למקדמה לרכישת דירה, בערך על 180 משכורות כבר מדברים לרכישת דירה. מינוסים והלוואות, זה הדיבור.

אבל אני חושב רק על הבעיות הכלכליות שלי, מה לעשות ככה גידלו אותי או ליתר דיוק ככה יצאתי, שילוב אכזרי של קפיטליזם חזירי ופולניות מתגברת. המשמעות של זה בפועל היא שמצבם של זוגות ומשפחות צעירות ממש לא מעניין אותי במיוחד כשאני רווק (כרגע, כמובן, עוד רגע זה נגמר, ככה אומרים לי לפחות) ואין לי צאצאים צורחים ברקע.

תקשיבו לי, רווקות זה עסק יקר!

בתור מי שמתחזק רווקות אדוקה במשך שנים רבות אני יכול להגיד לכם בוודאות שאני רק מפסיד מהעסק הזה. ביחידה המשפחתית היחידנית שלי אין חלוקת נטל, אין שוויון בהכנסות, אין תמיכה מוסדית ואין נקודות זיכוי במס הכנסה.

I Want Half! Eddie (Eddie Murphy, "Raw")

אני רוצה חצי אדי - רווקות זה עסק יקר - דייטינג גורו

רווקים עסוקים רוב הזמן בחיפושים אחרי החצי השני, שיהפוך אותם לשלמים. היתרון באותו חצי שני שהוא או היא, הולכים גם לשלם את החצי השני בנטל הכלכלי. בספרים שלי חשבון משותף זה האידיאל.

הוצאות חתונה:

זוג מאושר - רווקות זה עסק יקר - דייטינג גורואני לא מפסיק לשמוע על זוגות שמתבאסים על ה"קנס" שהם צריכים לשלם לחתונה, אבל אני משלם יותר! כשבאים בזוג זה תמיד סכום נמוך יותר לאדם ותאמינו לי שכמות החתונות והכספים שזרקתי שם, שאני מעולם לא אראה בחזרה, יכולים להוציא את יבשת אפריקה מהמשבר.

אחד פלוס אחת:

הנחות של 1+1 לקולנוע לא מדברות אלי. כשאתה יחיד אז אתה משלם את כל האחד והפלוס אחד זה כמו בדיחה גרועה על חשבוני. אפשר להגיד שכשיש מבצע של 1+1 ואני כרגיל מגיע כיחיד אני למעשה משלם כפול!

שכר דירה וגם שכר דירה:

שכר דירה, שכר דירה ואם עוד לא אמרתי אז שכר דירה. זוגות מתחלקים בשכר דירה וזה זה לא משנה אם בפועל מעבירים חצי חצי או שעושים התחשבנות זוגית משותפת אחרת. רגע, על חשמל, כבלים, אינטרנט, אוכל וארנונה כבר דיברתי? אם לא, כי זה החלק שאתם אמורים להשלים את זה לבד.

יש עוד מיליון דוגמאות לחלוקות קטנות בין בני זוג שלא רשמתי כאן ובטח עוד כמה חלוקות גדולות ומשמעותיות יותר שלא הזכרתי כאן, אבל הבנתם את הרעיון.

אז הנה המסקנה שלי היא שאני צריך למצוא מישהי רק בשביל לקבל שוב חיוכים מהפקידה בבנק.

מה דעתכם? אני חייב לשמוע

Images: stockimages, imageraymajestic / FreeDigitalPhotos.net

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*