הכי חם שיש
Home << יחסים << תגיד לי איפה אתה היית כשכולם שיחקו משחקים?
תגיד לי איפה אתה היית כשכולם שיחקו משחקים?

תגיד לי איפה אתה היית כשכולם שיחקו משחקים?

אישה מסתכלת על הטלפון עבר את שלב המשחקים - דייטינג גורויש לי זיכרון של זבוב ותאמינו לי שזו, בלשון המעטה, לא ממש תכונה שעוזרת לי בחיים. בקריירה זה לא קידם אותי בלימודים זה לא קידם אותי וגם לא בחיי האהבה שלי.

איך זיכרון קשור לחיי האהבה? אז ככה כשממקבלים (יוצאים במקביל עם כמה בחורות) צריך יכולת זיכרון בסיסת טובה. ניהול המשימות בין הבחורות, לזכור מה כל אחת עושה מתי מי ולמה פשוט גדול עלי. אני מתבלבל כל הזמן ולא רק שזה מביך אני לא נהנה מזה.

ממוקד מטרה

הפתרון שלי עד היום, ועד היום זה רקורד של לא מעט שנים, היה לברור בקפידה עם מי אני מנהל קשר לשים את השאר בצד ולהתרכז בזו שבחרתי. יופי, אתם בטח אומרים איזה משקיען. אז זהו שמסתבר שכאן הבעיה.

להתרכז בבחורה אחת שאתה באמת מעוניין בה מסתבר כמשהו שלא יושב טוב עם הנסיכה מהצד השני. לצערי להיות ממוקד מטרה יצר מצב שגורם לי להיראות כמי שרוצה יותר מידי, אני קל מידי להשגה. אני תמיד שם, תמיד חוזר לסמס ותמיד מוכן וזמין לצאת לדייט כאילו אין לי שום דבר אחר לעשות בחיים חוץ להיות זמין לנסיכה והשיגעונות שלה.

איזה שיגעונות יש לנסיכה שלי? אין לה זמן, אין לה חיים, יש לה עבודה, יש לה לימודים, יש לה חברה במשבר, יומולדת לאחיין, בת'כלס היא יוצאת עם אחרים ובסך הכל אלי אין לה זמן.

מחפשת אחד שעבר את שלב המשחקים

לא רק שעברתי את שלב המשחקים, מעולם לא הייתי שם.

אני חייב להגיד שכששאלתי נשים מה זה בעצם "משחקים" קיבלתי תשובות מתחמקות, עמומות ולא מוסברות מה שהוביל אותי למסקנה הבלתי נמנעת שלכל בחורה יש הגדרה משלה למה נחשב "משחקים".

מה שכן, אצל רוב הנשים הבנתי שאם אני בכוונה לא מתקשר אז אני משחק משחקים. News Flash, מי שאלופות בזה הן ידידותי מהצד השני של המתרס. כמו שאמרתי הנימוקים שלהן מפורטים ורבים אבל בסופו של דבר הנשים המציאו את שלב המשחקים!

ובסתר ליבן אני מאמין שאין ולו בחורה אחת שלא חייבת איזו סערה קטנה בלב ונענוע חזק של האגו לפני שנכנסים לעניינים.

אז החלטתי שאני לא משחק עם היד הגרועה שחילקו לי

זהו זה, אני מעכשיו ממקבל, משחק ומשחק אותה הכי אדיש שיש. נלחם עם אש באש (תרגום מילולי של קלישאות לא באמת עובד מסתבר). כמו בעולם העסקים, כדי להצליח לפעמים צריך לשנות אסטרטגיה. אני מעכשיו שחקן. אולי אני אהייה שחקן גרוע אבל לפחות שחקן. גרוע ממה שכבר יש לי הרי לא יהיה, אני מקווה.

לא עונה מייד, עונה תשובות קצרות ולא מנומקות ובקיצור עושה כל מה שעשו לי עד היום.

והתוצאה? לא יודע תשאלו אותי כשאני אעבור את שלב המשחקים …

לא מסכימים? אנחנו חייבים לשמוע למה, ספרו לנו בתגובות

  :Image imagerymajestic  / FreeDigitalPhotos.net

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*