הכי חם שיש
Home << יחסים << ממקבלים את עצמנו למוות
ממקבלים את עצמנו למוות

ממקבלים את עצמנו למוות

בחורה מתלבטת ממקבלים את עצמנו למוות - דייטינג גורואצלי עולם ההיכרויות דומה למדבר בחורף. אין גשם, אין גשם עד שפתאום יש שיטפון ומייד אחריו כלום וחוזר חלילה. הבעיה היא איך לא לטבוע למוות באותם השיטפונות הקצרים והקצובים שבהם אנחנו מוצפים בטלפונים ויוזמות להיכרויות של מכרים קרובים רחוקים וכאלו שלא ידענו על קיומם.

ניהול זמנים ומשאבים זה תחום שלם שאנשים מאוד חכמים עושים ימים כלילות כדי לעזור לנו לפתור את המצוקות שהוא גורם לנו, כשהפתרון העיקרי הוא ניהול של הכל במקביל. זה טוב ויפה כשאתה רוצה לנהל עסק, אבל אני לא ממש בטוח שזה נכון לגבי ניהול של חיי האהבה שלנו.

דייטים כמו חול ואין מה לאכול

דייט הוא לא משהו שעומד בפני עצמו. כמו כל דבר בצבא דייט מתחלק גם הוא לשלושה חלקים הקדמה, אמצע וסוף. ההקדמה כוללת בדרך כלל שיחות טלפון ראשונות ושיטוט אובססיבי בפרופיל הפייסבוק של המועמד (ולאו דווקא בסדר הזה). האמצע הוא הדייט עצמו והסוף הוא היום שאחרי וניתן לקרוא לו גם שלב הסקת המסקנות.

אם אתם מהממקבלים, כלומר מנהלים כמה שלבים עם כמה אנשים במקביל, אז אני מאמין שאתם יודעים על מה אני הולך לדבר. כל כך הרבה התחלות וגם לא מעט אמצע ועדיין לבד.

ניהול המשאבים המוגבלים שיש לנו בחיי האהבה במקביל נועד ליחידי סגולה. אני לא נמנה עם אותם יחידי סגולה. אני מתבלבל ונופל בקטנות. מערבב שמות של בחורות ומומחה בלעשות סלט שלם בכל מה שסיפרו לי עד הדייט ובמהלכו. לשמוע יותר מפעם את בשיחה "אבל איך זה קשור אלי?" זה לא סימן טוב ותסמכו עלי עד היום גם לא הוביל אותי למערכות יחסים משמעותיות.

לעומתי הממקבלים האמיתיים עושים עבודה לא רעה בזה ועדיין נשארים לבד, למה? כי, זה יוצר מצב שאתה ממש לא מפוקס. המטרות מפוזרות ולא בטוח במה אתה רוצה להתמקד. הכל בעצם חצי כוח. אני חושב שכשהמציאו את המשפט "תפסת מרובה לא תפסת – תפסת מועט תפסת" התכוונו חז"לנו בכלל לממקבלים שביניינו.

לכל מטבע יש שני צדדים

ומה קורה כשהממקבלים ממוקבלים בעצמם? או כשיש צד תמים שממוקבל (אני מאמין שיש אין סוף הטיות לפועל ממקבל) על לא עוול בכפו?

ברוב המקרים מי שממוקבל יודע את זה. תירוצים קלושים ללמה אי אפשר להיפגש או למה אני שומע ממך רק אחרי יומיים כל פעם ועוד כל מיני תופעות שנועדו לשמור את אחד הצדדים על אש נמוכה, הם שקופים מידי בטח בשביל הרווק הממוצע שראה, שמע וסבל כמעט הכל.

אני מאמין שכשממקבל ממוקבל בעצמו, לא רק שהוא מבחין בזה מייד הוא גם מקבל את זה בהבנה. בכל זאת אני מקווה שלאנשים יש רמה מוסרית מינימאלית ושכשהם ממקבלים הם מניחים שמוסרית זה בסדר ולכן אין להם בעיה שממקבלים אותם. אגב, לטעמי התוצאות אותן תוצאות, כלום בפיתה.  

כשמדובר בצד תמים זה יוצר תסכול. הממוקבל לא מבין למה מגיע לו היחס המזלזל הזה או שנדמה לו שמדובר בחוסר עניין ומכאן הפגיעה באגו ובביטחון העצמי קרובה מתמיד.

תיעדוף בין בחורות ממקבלים את עצמנו למוות - דייטינג גורותיעדוף משימות

אני לא ממקבל ושונא שממקבלים אותי. הפתרון שלי הוא תיעדוף. אני בוחר את המועדפות שלי ומכיר אחת אחת מקסימום אחת "וחצי". אני לא יוצר מצב של דייטינג מלא עם שתי בחורות.

אני יודע שיגידו שיש היצע גדול של בחורים ובחורות רווקים בימינו וקשה לבחור, אבל זה עדיין לא אומר שצריך למקבל, תתחילו לתעדף והתוצאות יגיעו בעצמן.

אם אתם עדיין שואלים לאן נעלמו כל הבחורים הטובים כדאי שתציצו כאן.

לא מסכימים איתנו? אין בעיה תכתבו לנו בתגובות מה אתם חושבים

Image: David / FreeDigitalPhotos.net

photo credit: Wade Morgen via photopin cc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*