הכי חם שיש
Home << איך ל… המדריך

איך ל… המדריך

5 דברים שיגרמו לנשים לרצות אותך

five-things-that-will-make-you-desirable

הנימוסים שלך העולם אמנם התקדם והשתנה, אבל אבירות מהסוג הישן והטוב חיה וקיימת, ואם היא עדיין מאמינה באביר על הסוס הלבן היא ממש הכרכית להיכרות הראשונית ומחזקת את שלב היחסים. אם אתה עף על עצמך, גס רוח שלא יכול להיות ... Read More »

משיכה מינית – מה קובע

מה הדבר הזה שקובע אם אנחנו נמשכים מינית ל… ? באופן מפתיע מסתבר שזו שאלה דיי מורכבת שקשה לענות עליה מאחר ואטרקטיביות של אדם כלפי אחר תלויה בהרבה גורמים משתנים. חלק מהגורמים במשוואה הם ביולוגיים, אחרים הם פסיכולוגיים ואחרים קשורים ... Read More »

טיפים לנשיקה צרפתית ראשונה

טיפים לנשיקה צרפתית ראשונה

נשיקה צרפתית, למרות מה שהשם מרמז היא לא בהכרח לדחוף לגרון של מישהו את כל הלשון שלך. רגשות, אתה רוצה להעביר לצד השני את כל הרגשות שיש לך כלפיו. בכל אופן, נשיקה צרפתית מתחילה במתינות וממשיכה משם עד לנשיקה צרפתית ... Read More »

6 דברים שכנראה מחבלים בחיי המין שלך

6 דברים שיכולים לחבל בחיי המין שלך

1. נשנושים עם תופעת לוואי סודית  אני לא אוהב בוטנים את כבר יודעת … מאיזה מזונות להימנע לפני קיום יחסי מין: שעועית, בצל, שום – שיפקה, איכס! – המכיל את כל שלושה. אבל … מה שאולי את לא יודעת שכדאי ... Read More »

מה הטריק להישאר נשוי באושר גם לתוך שנות חתונת הכסף?

מה הטריק להישאר נשוי באושר גם לתוך שנות חתונת הכסף? שמור על תדירות קיום יחסי המין

התשובה –  שמור על תדירות קיום יחסי המין. החוקרים Adena Galinsky  ו-  Linda J. Waite מאוניברסיטת שיקגו ראיינו 732 זוגות בין הגילאים 57 עד 85 ושאלו אותם על תדירות קיום יחסי המין, בריאות נפשית ושביעות הרצון הכללית שלהם מנישואים. תוצאות המחקר ... Read More »

אם אתם פשוט חייבים לשלוח תמונות עירום בטלפון אז הנה מדריך לאיך

מדריך איך לשלוח תמונות עירום באינטרנט

קודם כל נבהיר, שאנחנו נגד משלוח תמונות עירום בכל מדיה דיגיטלית שהיא וגם מבחינתנו הפרינט לא הרבה יותר טוב. בהרבה מקרים הדברים האלה מצליחים למצוא את הדרך לווטסאפ או לאינטרנט וזה כבר חבל. אבל אם אתם לא מצליחים להתגבר על ... Read More »