הכי חם שיש
Home << אתרי היכרויות << אתר הכרויות חינם ללא דמי מנוי
אתר הכרויות חינם ללא דמי מנוי

אתר הכרויות חינם ללא דמי מנוי

יש אתר הכרויות חינם ללא דמי מנוי, אפילו יש כמה וכמה כאלו.

בעצם אנחנו יכולים להגיד לכם שההרשמה לכל אתרי ההיכרויות, בין אם מדובר באתרי היכרויות לאקדמאים ובין אם מדובר באתר הכרויות לגרושים גרושות, היא הרשמה חינם.

אבל וכאן האבל הגדול, אם תמצאו אתרי הכרויות ללא דמי מנוי רוב הסיכויים שמי שנמצא שם לא ממש מחזיק מעצמו. תסכימו איתי שאנחנו מוכנים להוציא איזשהו תשלום בחודש כדי לשדרג את הבחורים והבחורות שעומדים מולנו באתר.

בחורה יושבת מול אתר הכרויות חינם ללא דמי מנוי

אם החלטתם שזה לא מרשים אתכם ואתם רק רוצים להכיר אבל לא בכל מחיר אז כמובן שיש אתרי הכרויות חינם ללא דמי מנוי אבל רוב הסיכויים שחלק מהשירותים שהם נותנים יהיו חסומים בפניכם. שירותים כמו היכולת להשיב להודעות או לצ'וטט עם הצד השני הרבה פעמים נחסמים בפני אלו שלא משלמים. אפילו לקרוא הודעות לא תוכלו, בעיקר באתרי ההיכרויות לסטוצים ששם שווה אפילו לקרוא רק את ההודעות, תאמינו לי מניסיון.

הנה רשימה של אתרי היכרויות מכל מיני סוגים שמעניקים הרשמה חינם ועוד שירותים, מי פחות מי יותר:

הכרויות "רגילות":

  1. ג'יי דייט – הבוס הגדול, הכי הרבה אנשים, הכי הרבה מבחר והכי קל לאבד את עצמך בכל זה. למי שאוהב להגדיל את הסיכויים ולאו דווקא להתפשר על האיכות זה המקום.
  2. אלפא – הכרויות לאקדמאים. בסך הכל זה כנראה נכון, כי במהלך ההרשמה אתה אמור להצהיר על מוסד לימודים כזה או אחר, אבל אני מכיר כאלו שאינם אקדמאים "שהסתננו" לשורותיהם. פחות אנשים מג'יי דייט אבל עם סינון מקדים טוב יותר.
  3. החצי השני – בין לבין, מאגר רווקים גדול יחסית וגם בשלב כל שהוא היו מחוברים לאיזו אג'נדה אקדמאית. היום עוד מקום טוב לבדוק מה העניינים.

מי אמר סטוצים?

סקס פארטי, Makelove ו-  Freelove.co.il – שלושתם עושים רושם כמובילים בתחומם (סטוצים, היכרויות לסקס) מי גדול יותר ומי פחות. לאחר הרשמה חינם תוכלו לראות את תמונות הגולשים ופעמים רבות התמונות לא בטוחות לצפייה בעבודה (NSFW). מדובר כאמור באתרים פופולאריים שמציעים הרשמה חינם אבל מבדיקה שלנו לא ממש ניתן לעשות הרבה אם לא משלמים דמי מנוי. אולי אתם תצליחו לעלות על איזו דרך כן להתקשר ללא דמי מנוי.

יש עוד הרבה אתרי היכרויות רבים וטובים שמציעים הרשמה חינם ועם הזמן נשתדל להכיר לכם את כולם.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*